Založ si blog

Odkaz Tereze

Mô vstup je reakciou na vstup blogerky Terezky

Milá Terezka,

Píšem Ti takto, lebo inak sa nedá a nehnevaj sa, že Ti budem tykať – som minimálne 2x staršia ako ty.

Plne chápem, čo si prežívala a ako sa cítiš, ale dovoľ mi zároveň Ti povedať: NIE, TY NIE SI odpadlík a nikdy si nebola. Keby nie pre iné, tak z tohto dôvodu: K čomu si NEprirástla, od toho si ani odpadnúť nemohla. Veď je to logika sama. A odpadnúť od falošného kultu je každému, kto to spraví na dobro –  na spásu Boha. Len výstupom z kultu je možné skutočne sa vyhnúť Božiemu trestu za spoluúčasť na tomto kulte (viď Zjavenie 18:4-5).

Takúto lož o sebe NIKDY neprijmi, ani nehovor – inak sa staneš ako oni.

Vieš, ja na rozdiel od teba nemám len vieru, ale oveľa viac: mám dôveru v Boha na základe osobného vzťahu s Ním. Áno, mám tú nebezpečnú vec – osobný vzťah s Kristom. A v Písme Boh hovorí túto úžasnú vetu:

Čo vychádza z tvojho srdca, človeče, poškvrňuje teba, nie toho, o kom hovoríš. 

A toto je nepopierateľný fakt. Všetko, čo hádzal na teba bolo zrkadlom jeho skazeného vnútra. Ty si urobila tú najsprávnejšiu vec na svete, akú si mohla a MALA! Pozri si Zjavenie apoštola Jána, kapitolu 18, verš č.4 a uvidíš, že Ti píšem pravdu.

Ty nie si odpadlík, ale rozumný človek, ktorý premýšľa sám za seba , lebo neprijal mentalitu hmyzu a preto odmieta indoktrináciu štátnymi zamestnancami. Lebo presne tým kňazi katolicizmu a všetci ostatní SÚ. Veď sú to štátne REGISTROVANÉ cirkvi, či nie? Cirkev znamená parlament a ním – i keď ho volajú konkláva – je volený aj prezident RKC, t.j. pápež, či nie? Boh si svojich takto NIKDY NEVOLIL. Vidíš? Je to IBA politický vodca, nie duchovný. Never preto nikdy kostýmu postavičky v divadle, ver Bohu. Registrované znamená štátne, nie Božie.

Táto prepytujem cirkev, NIKDY Kristova NEBOLA a nie je. Veď je to v Písme čierne na bielom už vyše 2000 rokov! Ja viem, nik ho nečíta a preto to ľud nevie.

Ultimátny dôkaz: Kristus svoju Cirkev, SVOJE TELO, NIKDY v Rímskom Impériu NEREGISTROVAL. ON – BOH – JE NAD VŠETKÝCH!

Vedz teda, že ak Ťa štátny zamestnanec falošného kresťanského kultu – bez ohľadu na to, že je to štátom prikázané náboženstvo – ak ťa taký nazve hocako – nemá to ŽIADNU VÁHU pre Teba, ale pre neho je priťažujúcou okolnosťou pre blížiaci sa príchod Ježiša Krista na zem (nie koniec sveta).

Taký človek je LEN štátnym zamestnancom so štátnym príjmom. Je doslova samozvaným, NIE Kristovým kňazom, pochop! Písmo to učí už vyše 2000 ROKOV, ale nik ho nečíta.

Ak Ťa teda takýto človek nazve odpadlíkom, odkaz Boha v Písme je, že ODPADLÍKMI BOH SÁM nazýva práve ich – a dokonca ich nazýva odpadlíkmi s VYPÁLENÝM ZNAMENÍM NA SVEDOMÍ.

Nech si každý, kto si myslí, že je kresťan, radšej konečne a OSOBNE prečíta Zjavenie apoštola Jána, kapitoly 17 až 21, kde Boh sám, – NIE JA – hovorí, že ak v posledných časoch pred príchodom Krista – a my ich dnes žijeme – uvidíme cirkev, ktorej predstavitelia sú odetí do červenej a fialovej – problém je, že tieto farby nosia LEN predstavitelia falošného kresťanského kultu – teda ak týchto vidíme, vieme NA BETÓN, že táto cirkev je Bohom nazvaná FALOŠNOU a titulom Matka Neviestok, ohavností a modiel zeme. A buď je niekto prostitútka, alebo je svätý. Oboje v tom istom momente je logicky nemožné.

Je mi ľúto, nechcem sa nikoho dotknúť, ale Písmo je NAJVYŠŠIA AUTORITA čo do VÝUKY VIERY – a to učí aj pápež sám a celá iknvizícia, ó, pardón, tá bola premenovaná na Magistérium RKC. TOTO sú historické a biblické FAKTY, nie hoax. A viera NIKDY nepopiera FAKTY.

Je mi ľúto všetkých úprimne veriacich, ale pravda je, že boli OHAVNE podvedení a sú ohavne klamaní úplne vo všetkom.

Titul Matka Neviestka (t.j.prostitútka), hnusu a modiel zeme Kristova Nevesta nikdy NEMALA, NEMÁ a mať NEBUDE. Ale tento kult u Boha iný nemá. Bodka.

Pred vyše rokom som podobný, agresívny, teatrálny výstup zažila na prešovskej fare aj ja, ale na rozdiel od teba, som mala sebou dve úžasné, duchovné „zbrane“, ktoré Ty ešte nepoznáš a preto si nemohla použiť: vieru, založenú nie na indoktrinácii izmu bieleho ducha (uvedom si, na čo ľud čaká pri voľbe pápeža 😉 ), ale na základe osobného vzťahu s Bohom, podloženom dekádami štúdia skutočných spisov Svätého Písma, nie jeho katolíckej adaptácie a úpravy – prepiskov Svätých spisov. A druhou zbraňou bolo to, čo Boh sám v Písme nazýva „meč Ducha Svätého“ – čo je skutočné poznanie Božieho Slova. A obe som aj použila, – nemohol sa ma svojou hlúpou zlobou ani len dotknúť, nieto mi ublížiť.

A aj ja som mala so sebou svedka – manžela. Okrem neho boli v kancelárii ešte ďalší dvaja zamestnanci kultu, ale bolo jasné, že museli čušať.

A ja som si na rozdiel od Teba celý ten, prepytujem rozhovor – lepšie by bolo povedať úbohý teatrálny prejav kňaza – aj NAHRALA, lebo zákon EU mi to dovoľuje zakaždým, keď som osobným účastníkom istej veci, kde je predpoklad agresívneho správania sa druhej strany. 🙂

Musíš vedieť, že náboženské kulty – úplne VŠETKY – sa naozaj vyznačujú úbohou agresivitou a to verbálne, aj psychologicky, lebo nič iné nemajú. A táto ich agresivita a neskrývaná nenávisť a sexizmus, ktorý ustavične ponižuje ženy a každého, kto im protirečí, je ultimátny dôkaz, že tento kult nie je Kristova Cirkev a že takíto sú VLKMI v ovčom rúchu.

Ježiš nás pred nimi predsa varoval! Prečo Mu nik neverí?

Ježiš Kristus NIKDY násilný nebol – a k nikomu, a už vôbec nie k ženám. Zvyšok o ich neomylnosti, predstieranej svätosti a tzv.poslaní vidíme a čítame skrze škandály všetci, či nie?

A aj ich cenzúra je tu všade a rastie – počuješ, čo hovorím? Cenzúra izmov rastie: v školách oni dirigujú riaditeľom, čo môžu učiť, v spoločenstvách, čo ľudia môžu čítať – aj tu mám a písomný dôkaz, ktorý ani prešovskí žurnalisti nechceli uverejniť. Radšej to zahrali do autu – väčšina médií v tom ide s nimi. Tento kult tu chceli naši predkovia, lebo netušili, že už vtedy išlo o podvod falošného izmu.

Ale rozumní ľudia v národe dnes sú tu na to, aby jeho hnusný podvod odhaľovali a pomohli ostatným vidieť, čo sa za tými sutanami a historickou budovou naozaj skrýva.

Takže, dievča – nehnevaj sa, že Ti píšem takto – vyzeráš vo veku, že mi môžeš byť dcéra – HRDO ODMIETNI nálepku tých, ktorých žehnanie Boh sám preklial a ich podvod usvedčuje v Písme sám a v každej knihe. A tomu úbožiakovi ODPUSŤ, veď ubližoval práve preto, že kult, ktorého je otrokom, ubližuje jemu.

Ak chceš, kontaktuj ma a pomôžem Ti nájsť pokoj duše a toho, ktorý JE Pravda sám.

Boh ťa žehnaj !

A co Děti? Mají si kde hrát?

15.04.2024

Páči sa mi, keď sa moja krásna krajina zviditeľňuje vo svete, ale nedá mi reagovať na článok s titulkom: Na Hrebienku je už tretia tabuľa na pamiatku návštevy kráľovnej Alžbety II. Dve ukradli Autor v nej píše: Vysoké Tatry majú pre britského kráľa Karola III. originálnu letenku, špeciálny skipas a pozvánku na návštevu. Preto mi prepáčte moju typicky [...]

The House of Cards is falling – Zástupcovia Slovákov vo vláde, PRIDAJTE SA!

15.04.2024

Svetom dnes obletela FANTASTICKÁ SPRÁVA! Uvedomelý a skutočne triezvo premýšľajúci obyvateľ Canady, provincie Aurora sa postavil pred svoj parlament a povedal krištáľovo čistú pravdu pred všetkými, ktorí sa doteraz ohýbali pred ich skazeným premiérom Trudeaom. Fantastickú zvesť si môžte pozrieť v jej originále TU , a kto má problém s cudzími jazykmi, [...]

Abracadabra COVID

10.04.2024

Výraz egyptské rany dnes pozná každý, i ked nie každý vie, o čo v nich skutočne išlo. Pravdou však je, že bohovia dnešných čias − nazvi ich králi, prezidenti, vlády, či médiálni magnáti, predsedovia konštalácií bludných hviezd, čo riaditelia svetových inštitúcií a aj bánk, na tom absolútne nezáleží − sa snažili kopírovať Boha. Áno, opičili sa, ale [...]

zuby, zubár, čeľustný ortopéd, strojček, zubný strojček

Najvychytenejšie destinácie zubnej turistiky: Hrozí exodus Slovákov za lacnejším chrupom? Pozor na riziká, hovoria experti

25.04.2024 05:00

Kým pre našincov sú často výhodnejšie ceny za hranicami, za slovenskými zubármi cestujú pacienti aj z USA.

Matúš Šutaj Eštok, Vianoce, hasiči, policajti, Štedrý deň

Policajti vo veľkom odchádzajú do civilu. Šutaj Eštok ich chce udržať tisícovými odmenam

25.04.2024 04:00

Kým financmajster uťahuje opasok, minister vnútra Matúš Šutaj Eštok (Hlas) sľubuje policajtom nové finančné príspevky, ako aj valorizáciu tých, čo už dostávajú

gangy, švédsko

Na podujatie švédskej Ľavicovej strany vtrhli útočníci, hlásia troch zranených

24.04.2024 23:24

Večerné podujatie v Štokholme malo byť o rastúcom fašizme vo Švédsku.

zuzliak

Veriaci by mali mať odvahu usvedčovať falošné systémy viery všade, kde tieto odporujú Bohu klamaním a zvádzaním ľudí.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 53
Celková čítanosť: 140924x
Priemerná čítanosť článkov: 2659x

Autor blogu

Kategórie